Igen, annyi hátránya van, hogy szerződés vagy fizetési megállapodás nélkül csak készpénzes fizetéssel tudja a feladó vagy a címzett kiegyenlíteni a fuvardíjat.
Szerződés nélkül eyszerűen aláírsz egy pénzügyi megállapodást, amelyben vállalod a szolgáltatások kifizetését, ezzel havi egyszeri átutalásos számlázásra (tételes melléklettel) módosítjuk a fizetési módodat.
A Futar.hu rendelési rendszerében minden a futárrendeléssel kapcsolatos feladatot el tudsz végezni.
A Futar.hu a hagyományos technológiák (telefon, email, excel tábla) mellett a korszerű informatikai lehetőség összes eszközét biztosítja a rendelések továbbítására. Abszolút biztonságos jelszóval védett és különböző jogosultsági szintekkel fejlesztett titkosított csatornán működő internetes oldal a legtöbb rendelés leadásának eszköze. Nagyobb rendelési darabszámnál ajánljuk API programunk alkalmazását, amely a rendelések és állapotok folyamatos integrációját jelenti a felhasználó saját informatikai rendszerével.
Egy szervezet nevében csak a regisztrált felhasználók rendelhetnek. Nagyszámú felhasználó adatát, törlését, aktualizálását táblázatban is tudjuk fogadni. A felhasználók lehetnek admin szintűek (pl. az iratkezeléssel megbízott vezető és megbízottjai az összes a céghez tartozó rendelést láthatják) vagy lehetnek rendelés szinten regisztrált felhasználók, akik a saját rendeléseikhez férnek hozzá. Nagy szervezetben különösen fontos, hogy be tudjuk állítani, hogy a különböző csatornákon érkező rendeléseknél legyen kötelező és azonos hosszúságú a költséghely. Korábban gyakran tévesen adták meg a felhasználók a költséghely adatokat. A felhasználó a címét és költséghelyét állandó adatként állíthatja be. Ugyancsak a nagyobb szervezetek igénye alapján fejlesztettünk egy saját azonosítót, melyet opcionálisan hozzáfűzhetnek a rendeléseikhez. Ezt a másodlagos azonosítót a legtöbb helyen pl. a rendelés visszaigazolásban és a számlamellékleten is megjelenítjük.
Az állandó fuvarokat (pl. minden szerdán 16 órakor A-ból, B-be kell szállítani egy csomagot) elég egyszer megadni, a rendszer folyamatosan generálja. Az egyszer már rögzített helyeket a rendszer a céghez rendelt címtárban automatikusan rögzíti, 3 karakter megadása után a címtárból az ismert címeket automatikusan felkínálja. Nagyon gyorsan lehet címek ismételt megadása nélkül pontos ellenőrzött címekkel rendelést leadni. A leadott megrendelések legalább 2 évig szűrhetőek. kényelmesen és gyorsan megkereshetőek. Tizenöt év tapasztalatával ezeken kívül is mindenki talál hasznos segédeszközöket az internetes felületen, egyet még megemlítünk, az átvételi igazolás nyomtatását, amely a rendelés teljesítésének folyamatát rögzíti az átvevő aláírásának képével. Az aláírás átmenetileg(!) a koronavírus járvány miatt, a megrendelőnek email üzenetben és a címzettnek SMS üzenetben küldött titkos átvételi kóddal kiváltható.
A használatához regisztráció szükséges, melyet a rendeles.futar.hu weboldalon lehet kezdeményezni.
Rendelhetsz:
- telefonon
- levélben
- interneten
- excel tábla beküldéssel
- API hívással
Igen, a futar.hu post method API eljárásával közvetlenül a saját rendszeredből tudsz rendelést küldeni.
A feltöltés eredményéről azonnal választ kapsz.
A rendelés teljesítésének fázisairól folyamatos állapotjelentést küldünk.
Ha érdekel a lehetőség vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és elküldjük az API alkalamzás ismertetőjét.
Természetesen a Nemzeti Hírközlési és média Hatóság weboldalán ellenőrizhetően regisztrált szolgáltatók vagyunk.
Nincs kötelezően feladandó csomag mennyiség. Egy kereszerződést kötünk, amelyben az együttműködés részleteit rögzítjük. A szerződés egyszerűsíti és kényelmesebbé teszi az elszámolást és egyedi szolgáltatások lehetőségét biztosítja. Az általános szerződési feltételek itt és a fizetési megállapodás itt érhető el.
Igen, a teljes szállítási folyamat minden szükséges helyén a saját megrendelési számunk mellett kezeljük a megbízó azonosító adatát. Le tudod kérni az interneten a saját rendelés számoddal a küldemény státuszát, akár közvetlenül a saját rendszeredből egy API hivással.
Munkanapokon reggel 08.00 - 17.45-ig telefonos ügyfélszolgálatunkon. Internetes renndelő felületünkön 7x24 órában. A diszpécser reggel 8-kor dolgozza fel a munkaidőn kívül érkezett megrendeléseket. Gyakran teljesítünk megbízásokat munkaidőn kívül, ezeket azonban munkaidőben, előre egyeztetni kell.